Vil du bruge dine kompetencer, hvor de gør en forskel? Vil du være med til at sikre de rigtige kompetencer på tværs af PET? Kan du se dig selv koordinere PET’s interne og eksterne uddannelser og kompetenceudviklingsinitiativer samt løfte de administrative processer smart og med høj kvalitet? Så kan du blive PET’s nye uddannelsesadministrator i HR.
Om jobbet
Vi tilbyder en central rolle med ansvar for at planlægge, koordinere og administrere PET’s interne og eksterne kursus-, uddannelses-, og kompetenceudviklingsaktiviteter. Du bliver en del af et dedikeret team af udviklingskonsulenter, HR-partnere og studentermedhjælpere, som driver mange forskellige tværgående HR-initiativer. Du vil komme til at samarbejde med undervisere, ledere og medarbejdere i hele organisationen og med samarbejdspartnere udenfor, som fx Rigspolitiets HR, Politiskolen, øvrige uddannelsesinstitutioner m.fl.
Vi tilbyder dig en række spændende opgaver i en organisation og en afdeling i hastig udvikling. Intern uddannelse og kompetenceudvikling fylder mere og mere, og du bliver blæksprutten, der sikrer sammenhæng på tværs, og har styr på detaljerne. Du bliver bl.a. ansvarlig for driften af vores højt prioriterede og omfattende onboardingprogram, som kræver overblik, struktur og gode samarbejdsevner. Vi håber, at du også vil være med til at udvikle og løbende forbedre forløbet, så vores nyansatte for den bedste introduktion til organisationen.
PET er i hastig digital udvikling, og i HR vil vi gerne følge med ved løbende at optimere, udvikle og digitalisere vores administrative processer, så arbejdet bliver mere effektivt og fremtidssikret. Vi er blandt andet i gang med at opgradere vores LMS (Learning Management system), hvor vi får brug for dine perspektiver og eventuelle erfaringer.
I dine opgaver vil der også være kommunikation til og samarbejde med andre enheder på tværs af PET omkring uddannelsesforløb og kompetenceudviklingsaktiviteter. Du vil ligeledes få en administrativ rolle i forbindelse med f.eks. gennemførelse af trivselsmålinger, arbejdsmiljøvurderinger og ledelsesevalueringer, når vi gennemfører disse.
Endelig tilbyder vi et fællesskab med mange forskellige fagligheder, der hver dag arbejder for at sikre Danmarks og Rigsfællesskabets sikkerhed. Du får en masse dygtige kollegaer, der vil se frem til at samarbejde med dig og bidrage til din udvikling, ligesom de forventer, at du gør det samme ved dem. Du vil komme til at samarbejde med både dataanalytikere, instruktører, efterforskere, IT-specialister, teknikere, livvagter, ledere og mange flere. Det stiller store krav til HR’s samarbejdsevner og omstillingsparathed.
Dit arbejdssted bliver Klausdalsbrovej 1 i Søborg, tæt på Buddinge Station. Vi har eget fitnesscenter og en aktiv personaleforenings. Vi tilbyder betalt frokostpause og et godt fokus på work-life-balance.
Om dig
Du motiveres af at skabe struktur, sikre overblik og have fuld kontrol over planlægning og eksekvering. Du er imødekommende, god til at skabe og kan skabe positive og professionelle relationer til kollegaer og samarbejdspartnere. Har du samtidigt styr på dine administrative driftsopgaver og udviser høj datadisciplin i dit arbejde, håber vi at få din ansøgning.
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund - og gerne erfaring med studie- eller uddannelsesadministration. Du er vant til at bruge digitale platforme og IT-systemer i dit arbejde, og du kan se dig selv bidrage til at løfte PET’s kursus-og uddannelsesadministration i samarbejde med vores dygtige IT-specialister.
Vi byder din dedikation, din struktur og dine gode samarbejdsevner velkommen. Du skal også bruge din fleksibilitet til proaktivt at følge med, når organisationens og opgavens behov skifter. Fastholder du samtidig en positiv tilgang, ser muligheder og tænker i løsninger og effektivisering så falder du helt sikkert godt til i teamet.
Ansættelsesstart pr. 1. august 2023.
Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste, Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.
Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.
Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.
Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen. Det betyder, at ligesom vi ikke fortæller nogen, at du har søgt en stilling hos os, bedes du tilsvarende ikke dele denne oplysning med nogen.
Inden du søger stillingen, kan du læse mere om jobbet i den uddybende stillings- og kapabilitetsbeskrivelse her.
Du er velkommen til at kontakte os på mail HR-Ekstern@pet.dk for yderligere information eller spørgsmål.
Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.
Vi forventer at påbegynde samtaler i uge 22.
Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem.
Søger du flere stillinger, skal du lægge en ansøgning og et cv ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.
Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen
Ansøgningsfrist: 24. maj 2023
Ansøg
Som Danmarks efterretnings- og sikkerhedstjeneste er det PET’s opgave at forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Rigsfællesskabet eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Vi arbejder for dig – vil du arbejde for os?